5 טיפים לשיפור יחסי המרה בדף נחיתה שחובה להכיר!

מחפשים איך לשפר את אחוזי ההמרה בדפי נחיתה? בפוסט הבא נדבר על 5 טיפים בסיסים שיעזרו לכם לשפר את אחוזי ההמרה בדף נחיתה. שירותי שיפור אחוז ההמרה כוללים בדיקת של האלמנטים שנמצאים בדף הנחיתה ועד כמה הם משפיעים על אחוז ההמרה הסופי, ושיפור של כל אחד מהם בנפרד. אני אפרט את חמשת האלמנטים המשפיעים ביותר על אחוז ההמרה:

1 פרסונליזציה

כאשר מגיע לדף נחיתה משתמש דרך פרסום במנוע חיפוש (Google Ads למשל), ניתן לשפר את אחוז ההמרה של עמוד הנחיתה פי 4 ע”י התאמתו לחיפוש שנעשה ולמנוע בו נעשה החיפוש.

לדוגמה, נניח שמדובר בדף נחיתה למכירת נעליים, כאשר יגיע משתמש דרך גוגל בחיפושו אחר “נעליי נייקי”, רצוי להוסיף, בכותרת העמוד, “תוצאות חיפושך אחר נעליי נייקי בגוגל“. המימוש הינו פשוט ביותר (גוגל Ads מעבירים את מילת החיפוש בשורת הכתובת, כלומר ב – Query String), וכפי שנאמר, יכול להביא שיפור של עד פי ארבע ביחס ההמרה.

ניתן גם לקחת זאת צעד אחד קדימה ולממש זאת גם בחיפוש רגיל בגוגל, ולא כתוצאה מלחיצה ע”י מודעת Ads, וזאת ע”י בדיקה עמוד ה – referrer בכותרות ה – HTTP. זה קצת חורג מהנושא. כאן המקום להדגיש כי יש לקבוע את דף הנחיתה של המודעות (ו/או תוצאות החיפוש) לעמוד הספציפי של המוצר. דפים פנימיים ספציפיים ישפרו את יחס ההמרה גם הם פי 4 לעומת דפי נחיתה חיצוניים, לא ספציפיים.

2 גופנים

גופן שחור בגודל 12 עד 14, על רקע לבן, מביא את התוצאות הטובות ביותר. כל קונפיגורציה אחרת תקשה על משתמשים מחתך מסויים את הקריאה. מתשמש ממוצע מעל גיל 40, למשל, יתקשה לקרוא גופן Verdana שחור בגודל 10.

3 מבנה עמוד

עמודי אינטרנט, במבט ראשון, נסרקים, לא נקראים. עלינו לבנות את העמוד בצורה כזו שיקל על עין האדם. עין האדם תסרוק (בעברית), מימין לשמאל ולמטה וחוזר חלילה, ולכן לא כדאי ליצור הפרעה לתנועה זו של העין. גם הטקסט עצמו צריך לזרום בצורה זו. ניתן לקחת כדוגמה לא טובה כותרות ממורכזות – כותרות אלו יפריעו לזרימה הטבעית, ולכן עדיף יישור לימין.

4 גודל כפתורי הפעולה

ככל שגודל כפתור הקורא לפעולה גדול יותר (במסגרת ההגיון), כך יגדל יחס ההמרה. ע”פ מחקרים, כפתור בגודל אידאלי צריך להיות קריא וברור במרחק של כ – 3 מטרים ממסך המחשב. שיפור האלמנטים העיצוביים 2-4 יכול להביא לשיפור של פי 4 ביחס ההמרה גם הוא.

5 טפסים

טפסי ההרשמה צריכים להיות ברורים ומינימליסטים במידת האפשר, כלומר, נתון שאינו חיוני להשלמת הפעולה יש להסיר. ניתן להוסיף מילוי פרטים נוסף בסיום תהליך ההרשמה אם רצונינו בכך. גם שיפור זה יכול להביא לשיפור של פי 4 ביחס ההמרה.

בפוסט זה כיסיתי 5 אלמנטים שיש לשפר בעמוד הנחיתה – כמובן שיש אין ספור אלמנטים נוספים שיש לשפר לכל אורך תהליך ההמרה של מבקר ללקוח ואני אפרט על כך בעתיד.

 

שתפו עם חברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram
כתבות שיכולות לעניין אותך...
מהי תאורה באירוע

מהי תאורה באירוע ומה זה תאורן תאורה באירועים היא חלק משמעותי מאוד המשפיע על האירוע שלכם , ונותן וייב אשר גורם לאורחים שלכם לרקוד  .

המשך קריאה »